TManager w wersji 6.11 już w akcji!
Z przyjemnością informujemy, że ukazała się nowa wersja systemu ITManager. Jak w skrócie opisać tę wersję? Wzmocniona w aspekcie bezpieczeństwa, wydajna nawet w dużych środowiskach, do indywidualnej konfiguracji w organizacji każdej wielkości.
Wprowadziliśmy wiele usprawnień, wśród których były również propozycje od naszych Użytkowników, za które serdecznie dziękujemy. Jest to dla nas bardzo istotne, by system rozwijał się w kierunku oczekiwań naszych Klientów.
Jakie najważniejsze zmiany wprowadziliśmy wraz z wersją 6.11?
Stworzyliśmy nowy harmonogram zadań, dzięki któremu można określić dni oraz godziny uruchomienia zadań. Co więcej, zadanie może zostać powiązane z jednostką organizacyjną by obsługiwać nowych agentów.
- Dystrybucja skryptów PowerShell
Rozszerzyliśmy obsługę dystrybucji skryptów PowerShell ze zwrotnym odczytem statusu
wykonania operacji.
- Graficzny raport logowań użytkowników
Zaprojektowaliśmy dedykowane globalne zestawienie przebiegu pracy wybranych użytkowników, które pozwala na graficzną prezentację dziennej aktywności.
- Obsługa wielu zasobów w ServiceDesk
Udoskonaliliśmy moduł Service Desk, w którym teraz można wskazać wiele zasobów w trakcie rejestrowania zgłoszenia serwisowego. Może to być na przykład wniosek o nadanie uprawnień do systemu informatycznego.
Wzmocniliśmy bezpieczeństwo. Dodaliśmy możliwość autoryzacji konsoli zarządzającej za pomocą wirtualnego klucza licencyjnego alternatywnie dla kluczy HASP/HASPNet.
Zoptymalizowaliśmy wydajność połączeń od agentów dla środowisk 1000+. Poprawiliśmy także szybkość odczytu zestawienia zasobów.
Chcesz przetestować tę wersję przez 30 dni bezpłatnie?
Zgłoś się po demo